We need a danger zone

Задача
Рекламний ролик для мережі тренажерних залів у Львові. В ньому ми допомогли клієнту розкрити філософію свого бренду. У першу чергу, ми вирішили розібратися із назвою залу. “Небезпечний клуб”, “Клуб небезпеки” – звучить не зовсім безпечно. Ми поставили себе на місце клієнтів клубу - почали присідати. Під час присідань ми задумались, як обернути небезпеку в користь? Бінго! Питання виявилось філософським, але висновок простий – небезпечні умови змушують нас рухатись вперед, вмикати критичне мислення, ставати сильнішими, щоб долати цю небезпеку. Всю цю просту філософію ми загорнули у відео WE NEED A DANGER ZONE. Ми показали, що тренажерний зал – це поле бою, на якому ти починаєш використовувати свій потенціал на 100%. І тільки тоді ти ростеш.